گرانیت صورتی زنجان ، گرانی هلویی زنجان ، هلویی پیچ رد چین

گرانیت صورتی زنجان ، گرانی هلویی زنجان ، هلویی پیچ رد چین

ایوب علیزاده 3978

 باسلام


گرانیت صورتی زنجان ، گرانی هلویی زنجان ، هلویی پیچ رد چین این موارد همگی به یک نوع سنگ اشاره می کنند و آن هم سنگ گرانیت هلویی زنجان است
در این مقاله قصد داریم شمارا با سنگ گرانیت صورتی زنجان آشنا کنیم. این سنگ از خانواده سنگ های گرانیت است منتها رنگ زمینه این سنگ مایل به صورتی است و شباهت زیادی به هلویی چین دارد .
گرانیت صورتی زنجان  دارای رنگ صورتی ملایم و گل پنبه ای است که گل های آن صورتی پررنگ هستند. گرانیت صورتی زنجان دارای خلل و فرج کم و جذب آب نسبتا پائینی می باشد و جایگزین مناسبی برای سنگ هلویی یا پیچ رد چین است. سنگ گرانیت صورتی زنجان در مقابل عوامل جوی از جمله باران های اسیدی ، سرما و گرما ، مواد قلیایی ، ضربه و فشار مقاومت خوبی دارد. سنگ گرانیت صورتی زنجان اغلب بصورت تایل ، طولی  و به گونه های مختلف فرآوری . میگردد از جمله سنگ گرانیت فلیم شده ، سنگ گرانیت جدولی و سنگ گرانیت کوبیک که هر کدام از این فرآوری ها مصارف خاص خودش را دارد، قیمت این سنگ هم همانند دیگر سنگ ها به کیفیت و زخامت و ابعاد آن بستگی دارد 
 
سنگ گرانیت صورتی زنجان درجه بندی زیادی ندارد و سورت های ضعیف این سنگ دارای لکه های سیاه، که به آن غده میگویند در آن دیده میشود.
موارد استفاده و کاربرد سنگ گرانیت هلویی زنجان

نما داخلی و بیرونی ساختمان

سنگ‌فرش فضای داخلی و خارجی

قابل استفاده در موارد کاربرد نمای داخلی و خاجی ساختمان

دیواره‌ها

کف پارکینگ

سنگ پله و بدنه پله

سنگ‌فرش محوطه و پیاده‌رو
 
معادن سنگ گرانیت هلویی زنجان همانطور كه از نام آن پیداست در استان زنجان واقع شده است. این سنگ از آن دسته سنگ هایی است كه با وجود اینكه تازه به بازار آمده است به دلیل مقاومت فشاری بالا و ساب پذیری خوب و قیمت پایین توانسته است جایگزین گرانیت هلویی چین باشد. این سنگ دارای رنگ صورتی ملایم، خلل و فرج کم و جذب آب نسبتا پائین است و کیفیت بسیار بالا و رنگ خاص آن باعث شده تا بسیار مورد استقبال قرار گیرد.
مجموعه مروارید سنگ در تلاش است با ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی بیشترین رضایت ممکن را کسب کند. برای اطلاع از اخرین قیمت های اینجا کلیک کنید یا با شماره  09154476393 تماس بگیرید.