سنگ گرانیت مشکی سرکان

سنگ گرانیت مشکی سرکان

سنگ مشکی سرکان یکی از نمونه های گرانیت مشکی یکدست می باشد.
زرین استون
1399/7/22
0 نظر

          سنگ گرانیت مشکی سرکان
 
مقدمه
همانطور که می دانید سنگ گرانیت خانواده عظیمی دارد که در آن انواع و اقسام سنگ گرانیت با شکل؛ ظاهر و رنگ بندی متفاوت یافت می شود. رنگ بسیاری از سنگ های گرانیت تیره می باشد و بسیاری روشن. در این مقاله قصد داریم بپردازیم به یک نوع سنگ گرانیت تیره رنگ به نام سنگ گرانیت مشکی سرکان.
 
سنگ گرانیت مشکی سرکان
ما می دانیم ویژگی های ساختاری در این خانواده برای همه نوع از سنگ ها یکسان می باشد و همه ی سنگ های گرانیت از نظر دوام؛ مقاومت و ماندگاری در یک درجه قرار دارند. اما ممکن است سنگ هایی که جزء خانواده سنگ گرانیت هستند در رنگ بندی های متفاوتی دیده شوند. سنگ گرانیت مشکی سرکان یکی از نمونه های گرانیت مشکی یکدست می باشد که با داشتن دوام مناسب و جلاپذیری بالا تمامی خواسته های شما را تامین خواهد کرد. سنگ گرانیت مشکی سرکان با تم رنگی مشکی تیره است و یکی از گرانیت های مشکی خاص ایران است. سنگ گرانیت مشکی سرکان ساب پذیری خوبی دارد و ساب آیینه ای به خود می گیرد. سنگ گرانیت مشکی سرکان نسبت به گرانیت های مشکی ایران تیره تر است و نسبت به سنگ های گرانیت مشکی وارداتی ارزان تر می باشد. رنگ مشکی، یکنواختی و مقاومت بالای سنگ گرانیت مشکی سرکان از بارزترین ویژگی های این سنگ است.

همچنین شما باید نکاتی درباره شاخصه های قیمتی این سنگ بدانید: ضخامت سنگ تاثیر مستقیم بر روی قیمت آن دارد همچنین سنگ پاک و بدون ترک و مشکی تیره قیمت بالاتری نسبت به سایر دارد. هر چه قدر ابعاد سنگ بزرگتر باشد قیمت بیشتری خواهد داشت و همچنین کیفیت فرآوری سنگ از نظر ساب، برش بر روی قیمت سنگ تاثیر خواهد گذاشت. این سنگ در ابعاد مختلف 40*40، طولی و مناسب پله عرضه می شود.

 
کاربرد سنگ گرانیت مشکی سرکان
سنگ گرانیت مشکی سرکان در کلیه قسمت های داخلی و بیرونی ساختمان به کار می رود. همانطور که می دانید مقاوت در برابر سرما، گرما، ضربه و فشار جزء اصلی ترین خصوصیات این سنگ بوده و یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در سنگفرش و نمای داخلی و بیرونی ساختمان می باشد. سنگ گرانیت مشکی سرکان به صورت سابیده و فلیم شده فرآوری می گردد.
 
معدن سنگ گرانیت مشکی سرکان
معدن سنگ گرانیت مشکی سرکان در استان همدان شهرستان تویسرکان می باشد؛ بازدهی این معدن 700 تن در ماه می باشد.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر؛ آگاهی از آخرین قیمت ها و مشاوره رایگان با مجموعه های سنگ گرانیت مروارید مشهد؛ زرین استون و مستر استون در ارتباط باشید.
شماره تماس 09154476393صنایع سنگ زرین

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر