سنگ مرمریت سیمکان

سنگ مرمریت سیمکان

سنگ سیمکان یکی از مدل های سنگ دهبید است که به رنگ نسکافه ای و بژ در حال تولید و بهره برداری است
زرین استون
1399/9/23
0 نظر

 
سنگ مرمریت سیمکان
 
سنگ مرمریت سیمکان چیست ؟

سنگ سیمکان یکی از مدل های سنگ دهبید است که به رنگ نسکافه ای و بژ در حال تولید و بهره برداری است سنگ سیمکان به رنگ قهوه ای و رنگ نسکافه ای در بازار شناخته می شود. خواص و ویژگی های این سنگ بسیار نزدیک به سنگ دهبید می باشد. سنگ سیمکان یکی از زیبا ترین سنگ های ساختمانی به حساب می آید. کیفیت بالا همراه با زیبایی چشم نواز موجب شده که طراحان و معماران از این سنگ در ساختمان های زیادی استفاده کنند. سنگ مرمریت نسکافه ای سیمکان دارای مقاومت سایشی بالا و جذب آب پایین است. این دو خاصیت دلیل عمده استفاده از این سنگ در ساختمان است.

سنگ سیمکان در ابعاد تایل و اسلب فرآوری می گردد و از موارد مصرف مرمریت سیمکان می توان به سنگفرش هال و پذیرایی، سنگفرش لابی و دیواره های داخلی ساختمان نام برد. سنگ مرمریت سیمکان دارای مقاومت سایشی بالایی بوده و از این جهت استفاده از این سنگ در کف پارکینگ هیچ مشکلی ندارد و تا وزن بسیار بالا را تحمل می کند. در فرآیند تولید سنگ مرمریت سیمکان جهت استحکام بخشیدن و افزایش براقیت سنگ از رزین و اپوکسی استفاده می گردد چنانچه از پولیشرهای مرغوب هنگام ساب سنگ استفاده کنند سنگ سیمکان جلاپذیری خوبی خواهد داشت.
 
قیمت سنگ مرمریت سیمکان

سنگ مرمریت سیمکان در صورتی که به صورت اسلب فرآوری گردد به دلیل بالا بودن هزینه های تولید و کیفیت بهتر تولید از قیمت بیشتری برخوردار است. سنگ اسلب و سایزهای بزرگ سنگ علاوه بر زیبایی نهایی پروژه باعث افزایش طول عمر آن نیز می شوند و قیمت نهایی بیشتری به دنبال دارند. هر چه ابعاد و ضخامت سنگ مرمریت بیشتر باشد قیمت بالاتری دارد زیرا از کیفیت بهتری برخوردار است.
 
کاربرد سنگ مرمریت سیمکان

کاربرد سنگ مرمریت سیمکان به صورت کلی در سنگ فرش و نمای داخلی ساختمان به عنوان یکی از مرمریت های مقاوم و پرطرفدار در بین سنگ های مرمریت ایران می باشد. سنگ مرمریت سیمکان آرامش، زیبایی، گرمی و شکوه را به ساختمان شما می بخشد. یکی از مهم ترین کاربردهای سنگ مرمریت سیمکان استفاده به عنوان سنگ کف است.

این سنگ با زمینه رنگ بژ تیره و روشن جذابیت خاصی برای نمای داخلی و سنگفرش به وجود می آورد و می تواند برای هتل های لوکس، مراکز تجاری بزرگ، واحدهای مسکونی کف سازی شیک و امروزی همراه داشته باشد.

 
معدن سنگ مرمریت سیمکان

معدن سنگ مرمریت سیمکان در استان فارس، شهرستان بوانات قرار دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از آخرین قیمت ها با مجموعه های سنگ گرانیت مروارید مشهد؛  زرین استون  و  مستر استون  در ارتباط باشید.

شماره تماس 09367841393 صنایع سنگ زرین
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر