سنگ تراورتن گردویی

سنگ تراورتن گردویی

سنگ تراورتن گردویی که به آن تراورتن تنه درختی نیز می گویند، از دسته تراورتن های رنگی و منحصر به فرد دنیاست.
زرین استون
1399/9/25
0 نظر

 
سنگ تراورتن گردویی
 
سنگ تراورتن گردویی که به آن تراورتن تنه درختی نیز می گویند، از دسته تراورتن های رنگی و منحصر به فرد دنیاست که به دو صورت موج دار و بی موج در ابعاد تایل و اسلب تولید می شود.
برش های عمودی و عرضی که در سنگ تراورتن در جهت یا خلاف جهت موج های سنگ باشد باعث ایجاد سنگ هایی با موج یا بدون موج می شود. سنگ تراورتن گردویی به صورت سابیده، چرمی، گیوتین و بادبر فرآوری می گردد. کاربرد سنگ تراورتن گردویی آذرشهر در کلیه فضاهای داخلی و خارجی و دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد. درجه ممتاز از لحاظ رنگ بندی سنگ و کیفیت سنگ درجه بندی می شود ولیکن کیفیت تولید اعم از برش و ساب هیچ تفاوتی بین درجات سنگ نمی کند.
درجه بندی سنگ های تراورتن در ایران استاندارد خاصی ندارد و تولید کنندگان سنگ های تراورتن برای تفکیک درجه بندی سنگ ها تعریف خاص خودشان را دارند. سنگ های تراورتن گردویی و تنه درختی به علت داشتن قیمت مناسب و نیز نقش و نگار فوق العاده زیبا به عنوان یکی از متریال های پر کاربرد در صنعت ساختمان به حساب می آید که به صورت سنگ گیوتین نیز در بازار عرضه می گردد.

 
کاربرد سنگ تراورتن گردویی
سنگ تراورتن گردویی به دلیل داشتن رنگ قهوه ای، رگه دار بودن همچنین طرح دار بودن به صورت سنگ موج پیج و بوک موج در تمامی مصارف ساختمانی کاربرد دارد. بیشترین کاربرد سنگ تراورتن گردویی در فضا های خارجی ساختمان؛ نمای بیرونی و یا محوطه سازی استفاده می شود؛ همچنین کاربرد دیگر این سنگ در ساخت مصنوعات؛ تزیینات و دکوراسیون ساختمان می باشد.
 
پارامتر هایی که بر روی درجه و قیمت سنگ تراورتن گردویی تاثیر گذار می باشند
معدن سنگ
رنگ سنگ
منظم بودن موج و هاله های سنگ
میزان تخلخل و تراکم سنگ
قطر سنگ
نوع رزین و بتونه سنگ
کوره ای نبودن سنگ
ساب و برش سنگ
سورت دقیق و حداقل بازی رنگ سنگ
موجود بودن متراژ بالا از یک سورت سنگ
عدم وجود ناخالصی و رگه های خاکی
لب پر نبودن لبه های سنگ
 
معادن سنگ تراورتن گردویی
سنگ تراورتن گردویی به دلیل داشتن معادن مختلف دارای درجه بندی و قیمت متفاوتی می باشد. معادن سنگ تراورتن گردویی در استان اصفهان، شهرستان کاشان، استان آذربایجان شرقی، شهرستان آذرشهر، کیلومتر 15 نزدیکی روستای کلوانق واقع گردیده است.
شما می توانید جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با محموعه های سنگ گرانیت مروارید مشهد ؛ زرین استون و مستر استون در ارتباط باشید.
شماره تماس 09367841393 صنایع سنگ زرین
 

    نظرات کاربران پیرامون این مطلب

    انصراف از پاسخ به کاربر