سنگ مرمریت مینیاتور یزد

سنگ مرمریت مینیاتور یزد

سنگ مرمریت مینیاتور یزد از جمله سنگ های مرغوب مرمریت که معادن آن در اطراف شهر یزد توانسته اند نیاز کشور را توسط این سنگ مرمریت براورده کنند.
ایوب علیزاده
1399/9/26
0 نظر

سنگ مرمریت مینیاتور یزد

 
در این مقاله قصد داریم شمارا با یکی دیگر از سنگ های کرم رنگ که محصول استان یزد هستش آشا کنیم. همان طور که می دانید سنگ های کرم رنگ بسیار مناسب و جلوه دهنده نمای داخلی ساختمان و مراکز تجاری اداری هستند علاوه بر این معماران با تجربه این سنگ را برای متناسب بودن با متریال رنگ کرمی ساختمان بسیار دوست دارند و طرفداران بیشتر این سنگ کسانی هستند که تم یا متریال نمای داخلی برایشان مهم است. سنگ مینیاتور یزد دارای رنگ کرم طلایی همراه با رگه ها و فسیل هایی تیره و روشن صورتی می باشد. مرمریت مینیاتور جزء سنگ های مرمریت متوسط و دارای مقاومت فشاری بالا است که این مسئله باعث می گردد ساب پذیری سنگ بیشتر بشود. سنگ مینیاتور یزد قیمت مناسبی دارد. سنگ مرمریت مینیاتور یزد سنگی است پر نقش و نگار که طرفداران خاص خودش را دارد. از ویژگی‌های این سنگ می‌توان به مقاومت فشاری بالا (از تراکم خوبی برخوردار است)، خاصیت ساب پذیری عالی و قیمت مناسب اشاره کرد.
 
موارد کاربرد سنگ مینیاتور یزد
سنگ کف واحدهای شیک تجاری و مسکونی
نمای داخلی
سنگ کف پله و کف پارکینگ
دیوار لابی و فضاهای داخلی
 
عوامل موثر بر قیمت این سنگ
قیمت سنگ مرمریت مینیاتور یزد به عوامل مختلفی بستگی دارد.
هر چقدر رنگ سنگ روشن و یکدست‌تر باشد قیمت آن بیشتر است.
سنگ‌ های کم رگه و کم فسیل قیمت بالاتری دارد.
ضخامت سنگ مینیاتور یزد تاثیر مستقیم بر روی آن دارد.
هر چه قدر ابعاد سنگ مینیاتور یزد بزرگ تر و برش‌ های دقیق‌ تری داشته باشد قیمت بیشتری خواهد داشت.
کیفیت فرآوری سنگ مینیاتور یزد از نظر ساب، برش، رزین تاثیر زیادی بر روی قیمت سنگ خواهد گذاشت.
درجه ‌بندی سنگ‌های ساختمانی در ایران استاندارد خاصی ندارد و تولید کنندگان و عرضه کنندگان سنگ ‌های ساختمانی برای تفکیک درجه‌ بندی تعریف خاص خودشان را دارند.
 
پارامترهای تعیین کننده درجه و کیفیت سنگ عبارتند از
نوع سنگ 
نداشتن ناخالصی و پوسیدگی در سنگ
سورت دقیق و حداقل بازی رنگ 
قطر سنگ
گونیا بودن ابعاد سنگ
ساب سنگ
لب پر نبودن سنگ
نوع متریال مصرفی در فرآیند تولید (رزین، اپوکسی، UV، توری پشت سنگ، لقمه ساب)
نحوه حمل و ارسال سنگ

 
 
سنگ مرمریت مینیاتور یزد شکوه و گرمی خاصی را به ساختمان شما می ‌بخشد و در تمامی بخش ‌های داخلی ساختمان می‌ توان از سنگ مینیاتور یزد استفاده نمود (در مقابل آفتاب در دراز مدت تغییر رنگ می‌ دهد). کاربرد سنگ مینیاتور یزد به صورت کلی، در کلیه فضاهای داخلی ساختمان و نمای داخلی ساختمان می‌ باشد. یکی از مهم‌ ترین کاربردهای سنگ مینیاتور یزد استفاده به عنوان سنگ کف است.
این سنگ با زمینه رنگ کرم روشن و تیره جذابیت خاصی برای نمای داخلی و سنگفرش به وجود می‌ آورد و می ‌تواند برای مراکز تجاری، اداری و واحدهای مسکونی گزینه مناسبی باشد. علاوه بر استفاده به عنوان سنگفرش داخلی از این سنگ زیبا می‌ توان به عنوان سنگ پله و راه پله نیز استفاده نمود.
 
سنگ های مشابه مرمریت مینیاتور یزد
سنگ مرمریت آباده، سنگ مرمریت پرطاووسی، سنگ مرمریت جیرفت، سنگ مرمریت کرم کرمان، سنگ مرمریت میامی، سنگ مرمریت مینیاتور مشهد، سنگ مرمریت اقبال یزد، سنگ مرمریت کرم سراتو یزد، سنگ مرمریت نفیس یزد، سنگ مرمریت کرم راونج، سنگ مرمریت داتیس.

 
معدن سنگ مرمریت مینیاتور یزد
معدن سنگ مرمریت مینیاتور در استان یزد واقع گردیده است.
مجموعه‌های مروراید سنگ؛ زرین استون و مستر استون راهنمای جامع شما در خرید و فروش سنگ‌های ساختمانی به همراه آنالیز و کاربرد سنگ‌ها، به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان بهترین انتخاب را داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جدیدترین قیمت‌ها با شماره 09154476393  در تماس باشید.
 

    نظرات کاربران پیرامون این مطلب

    انصراف از پاسخ به کاربر