کاربرد سنگ گرانیت نطنز در ساختمان

کاربرد سنگ گرانیت نطنز در ساختمان

توضیحات مختصر کاربرد سنگ گرانیت نطنز در ساختمان
زرین استون
1400/7/4
0 نظر

باسلام
کاربرد سنگ گرانیت نطنز در صنعت ساختمان
تهیه شده در سایت زرین استون
 
در ایران معادن سنگ گرانیت فراوان می باشد ولی یکی از بهترین نوع گرانیت ،گرانیت نطنز زاهدان می باشد.
 
   گرانیت نطنز زاهدان یکی از روشن ترین سنگ های ایران با جذب آب پایین است. سنگ گرانیت زاهدان شباهت زیادی به نهبندان و مروارید دارد.به علت جذب آب پایین،رنگ وطرح زیبا و همچنین مقاومت بالایی که دارد در بخش های داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.به دلیل استفاده های فراوانی که این سنگ دارد به یکی از پرمصرف ترین سنگ های ساختمانی در داخل ایران و صادرات به کشورهای همسایه  تبدیل شده است.
(سایت زرین استون) 

کاربرد گرانیت زاهدان (سایت زرین استون)

برای مشاوره و خرید سنگ گرانیت نطنز با شماره ه ای09157080131 + 09154476393 +09157148512 تماس بگیرید.

سنگ گرانیت به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند کاربرد های متعددی نیز داشته باشد گرانیت زاهدان را می توان در کلیه قسمت های داخلی و بیرونی ساختمان استفاده کرد.این سنگ با مقاومتی که در برابر سرما،گرما،ضربه و فشار دارد یکی از مناسب ترین گزینه ها جهت استفاده در سنگ های نمای داخلی و بیرونی ساختمان می باشد.از نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد سایر کاربردهای سنگ گرانیت
سنگفرش فضای داخلی ساختمان
سنگ پله و بدنه راه پله
سنگفرش فضای خارجی ساختمان
سنگفرش محوطه و پیاده رو
نمای داخلی دیواره ها پارکینگ و کف پارکینگ

 
قیمت سنگ گرانیت زاهدان(سایت زرین استون)
 
برای خرید مستقیم و بی واسطه با ما تماس بگیرید09154476393
 
سنگ گرانیت با تمام ویژگی هایی که برای آن ذکر شد نسبت به سایر سنگ ها از قیمت بسیار مناسبتری برخوردار است اما قیمت هر سنگ به یکسری عوامل بستگی دارد که می تواند تاثیراتی بر بالا یا پایین بودن آن داشته باشد.اولین و مهمترین عاملی که میتواند تعیین کننده قیمت در بین سنگ های گرانیت باشد غده های موجود در این سنگ است .هر چه سنگ پاک ،بدون غده و روشن باشد قیمت بالاتری از بین سنگ های گرانیت خواهد داشت . موضوع بعدی معدنی است که این سنگ از آن استخراج شده است. نوع معدن به لحاظ کیفیت و رنگ سنگ در قیمت آن تاثیر خواهد داشت.ضخامت و قطر سنگ نیز تاثیر مستقیمی بر روی قیمت تمامی سنگ ها دارد،زیرا هرچقدر سنگ به قطر استاندارد یعنی قطر 2 سانتی متر نزدیکتر باشد از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار است.
 
اگر به دنبال سنگ با کیفیت و قیمت مناسب هستید با ما تماس بگیرید.
09154476393 (سایت زرین استون )

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر