سنگ مرمریت هرسین

سنگ مرمریت هرسین

سنگ هرسین
زرین استون
1400/11/23
0 نظر

با سلام 

مروارید سنگ زرین

تولید و فروش سنگ هرسین مناسب برای کف | پله | نما | لابی 

سنگ مرمریت هرسین ممتاز یکی از انواع سنگ مرمریت می‌باشد که به دلیل رنگ روشن و ظاهر زیبایی که دارد به‌عنوان یکی از معروف‌ترین سنگ‌های ساختمانی شناخته می‌شود. سنگ هرسین شکوه و گرمی خاصی به ساختمان شما می‌بخشد و در تمامی بخش‌های ساختمان قابلیت استفاده از این نوع سنگ وجود دارد.

سنگ مرمریت هرسین ممتاز

سنگ هرسین در رنگ‌های کرم، بژ و استخوانی روشن موجود می‌باشد که زیبایی و درخشش بی‌نظیری در این سنگ دیده می‌شود. به‌صورت کلی این سنگ از لحاظ رنگ زمینه در گروه سنگ‌های کرم قرار می‌گیرد در بسیاری از سنگ‌های مرمریت هرسین ممتاز خطوطی مشاهده می‌شود که مانند شاخ گوزن به هم متصل هستند به همین دلیل به این دسته از سنگ‌ها شاخ گوزنی نیز گفته می‌شود. سورت‌بندی سنگ هرسین بر اساس همین رگه‌های شاخ گوزنی و رنگ آن انجام می‌شود.

ویژگی‌های سنگ مرمریت هرسین

این سنگ به دلیل سطح یکدست و رنگ خاصی که دارد باعث زیبایی بخشیدن به محیطی می‌شود که در آن از این سنگ استفاده می‌گردد. سنگ‌های مرمریت هرسین ساب پذیری بسیار بالایی دارند که این امر باعث می‌شود این سنگ‌ها سطحی براق درخشان و صیقلی داشته باشند. وقتی سنگی سطح براق و صیقلی دارد باعث می‌شود زمانی که در ساختمان به‌کاربرده می‌شود جلوه و زیبایی ساختمان را دو برابر کند.

مقاومت فشاری بالا که به دلیل متراکم بودن این سنگ وجود دارد باعث شده که در مکان‌های مختلفی از ساختمان که به یک سنگ مقاوم نیاز است مانند کف و پله از این سنگ استفاده شود. مقاومت بالایی که این سنگ دارد باعث شده تا به‌راحتی شکسته نشود و طول عمر بیشتری داشته باشد. ویژگی و مزیت مهم دیگری که در  این سنگ وجود دارد نظافت پذیری آسان این سنگ می‌باشد. در مواردی که پس از گذشت زمان سطح سنگ کدر شود با دستگاه ساب زن سطح آن را مثل روز اول صاف و صیقلی می‌کنند.

کاربرد سنگ هرسین ممتاز

سنگ‌های مرمریت به دلیل جنس متراکمی که دارند از دسته سنگ‌های محکم و با استقامت به شمار می‌آیند. سنگ مرمریت هرسین نیز با ویژگی‌هایی که برای آن ذکر شد می‌تواند در بخش‌های مختلف ساختمان کاربردهای فراوانی داشته باشد. کاربرد عمده سنگ هرسین به دلیل مقاومت بالا و سادگی در طرح در قسمت سنگ مناسب کف و دیواره‌های داخلی ساختمان می‌باشد. از سایر کاربردهای این سنگ مرمریت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •  سنگ کف 
  •  نماهای داخلی و بیرونی
  •  سنگ  پله
  •  سنگ کف پارکینگ
  •  دیوارهای راه پله و لابی

خرید سنگ هرسین

جهت خرید سنگ مرمریت هرسین می‌توانید به سنگبری‌هایی که تولید مرمریت هرسین را انجام می‌دهند مانند آتاسنگ مراجعه کنید و از تمامی سورت‌های این سنگ دیدن فرمایید. نکاتی جهت خرید سنگ هرسین وجود دارد که در ادامه این بخش به آن خواهیم پرداخت. کیفیت سنگ هرسین یک عامل می‌باشد که می‌تواند در قیمت آن تأثیر داشته باشد. هرچه سنگ مرغوب‌تر و یا به‌اصطلاح سوپر باشد قیمت بیشتری داشته و سنگ بهتری خواهد بود. در خرید سنگ، سنگ‌های بدون رگه و لکه را انتخاب نمایید. هرچه سطح سنگ یکدست‌تر و تمیزتر باشد ارزش و قیمت بیشتری خواهد داشت. نکته بعدی این است که ابعاد سنگ را نیز در هنگام خرید باید در نظر داشته باشید. هرچه سنگ دارای ابعاد بزرگتری باشد قیمت بیشتری نسبت به سایر سورت‌های کوچک‌تر خود خواهد داشت.

خرید پله مرمریت هرسین ممتاز 

سنگ مرمریت هرسین دارای چند معدن روباز می‌باشد که معروف‌ترین آن سنگ معدن سردار است. این معادن انواع سورت‌های سنگ هرسین را به کشورهایی مانند ترکیه، چین، ایتالیا و سایر کشورهای حوزه خلیج‌فارس صادر می‌کنند. معدن سنگ هرسین در فاصله ۲۶ کیلومتری شرق کرمانشاه در نزدیکی شهرستان هرسین در استان کرمانشاه واقع گردیده است.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر